A címlaplányokat sok mítosz övezi. Általában a férfimagazinok megjelenésekor már nem az a téma, milyen jól néz ki a Címlapány, hanem hogy milyen photoshoppal készítették. Egyre radikálisabbak a fotosop-guruk, bárkiből képesek eladható árut varázsolni. A hatásokat mindenki ismeri: a férfiak veszik az újságokat, és e virtuális lányokra izgulnak rá. A Dove-kampány az igazi szépségekért más célt tűz ki: igenis, meg kell mutatni azt, ha valaki szép. Nem a futószalagon gyártott konzervmosolyok kellenek. Nézze meg, hogyan készül a Termék.
Konzervmosoly futószalagon
2006.11.05. 10:35 vl
Szólj hozzá!
Címkék: reklám nő videó dove
A bejegyzés trackback címe:
https://piroska.blog.hu/api/trackback/id/tr6117242
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek