Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Piroskablog [gender+kultúra]

Piroska csak egyszer tévedt el a Nagy Kerek Nemierdőben, és máris lecsapott rá a Farkas. Piroska most visszacsap! Írd meg, mit láttál a Nagy Kerek Nemierdőben.

címkék

12pont (5) akció (3) amerika (17) autó (4) bakos (7) beszámoló (7) beszédmód (48) biológia (4) botrány (4) buzizás (3) celeb (7) család (8) egyház (6) előítélet (7) erőszak (21) esélyegyenlőség (22) feminista (4) feminizmus (14) ffi (59) film (18) foci (7) gender (3) hír (67) interjú (4) irodalom (15) iszlám (3) japán (4) kép (5) kritika (26) külföld (9) kultúra (10) magyar (9) média (14) melegek (11) népszabadság (6) (98) oktatás (4) olvasónapló (5) plasztika (4) politika (17) prostituált (3) reklám (17) sport (7) szabály (7) szavazás (4) szex (14) szexista (29) sztereotípia (27) szülés (3) társadalom (62) test (6) tévé (13) transgender (5) tudomány (4) újság (9) vallás (7) videó (12) vita (4) Címkefelhő

Piroska kosarából

Utolsó kommentek

Köldöknézegetés.

2007.07.11. 22:02 KingaBrit

Tessenek jól megnézni a hölgyet.


 



Oké, most lejjebb, van még ottan néznivaló a mellyén túl is.

Na még egyszer.

Kvízkérdés: vajon mi a hiba a képen?

Igy van. El tecccettek találni.

A kép a Playboy brazil kiadásában jelent meg, el is kelt vagy 650 ezer példányban, így, ahogy itten látható, ha igaz a hír. (Lehet, hogy csak kacsa, de most nem is ez a lényeg.)

Mindig is tudtuk, hogy a Playboy és hasonló magazinok (amelyeket a bennük levő cikkek miatt olvasunk elsősorban) remek airbrush technikákkal rendelkeznek. De eddig a testrészeket még úgy-ahogy békén hagyták. Mármint a puszta existentiajukat. Ugy tunik azonban, megfordult a szél s divat, és ki a fasz törődik legalább a valóság csalfa látszatával. Gondoljuk csak el: a lehetőségek korlátlanok. Mennyivel érdekesebb mondjuk egy egy mellu nő (avagy éppen egy három cicis)! Ide még egy kis plusz ujjakat teszünk, mmmm, dugd be mind a 13 ujjadat, úúúúgy, mmmmmm.... alakul ez. Persze, ha két pinája lenne... hmmm, meglátjuk, ötletnek remek. Hopp, egy nyisszantás, és máris lent van az a fölösleges fej (az úgyis csak gondolkodásra való, az meg minek).

És hát az a szép, lapos, izmos pocika... csak nem fogja elcsúfítani egy köldök?? Egy k-ö-l-d-ö-k?? Jézus.

Nem vagyok egy mai csirke, ezért aztán már kábé (KB - copyright!) 25 éve vagy hogy mondogatom (de ne várjunk semmi eredetit - nem fogom publikálni, ígérem), hogy azért azoknak az imidzseknek, amelyeket anno nyomtatott formában éppen a Playboy & Co. kezdett el propagálni (aztán a modern időkben a videoklippek vitték sikerre, legújabb variációjuk pedig a számítógépes animációk és teremtmények), szóval nem biztos, ismétlem: nem teljesen 100%, hogy ezeknek a muanyag-nőknek akármi közük is van a valósághoz.

Jó. Ezt tudomásul vettük, ennek ellenére jól esik sikladozni le s föl azon a sima bőrön, kicsit bukdácsolni a dombok között, néha megbotlani egy-egy váratlan gödröcskében... Eljátszadozni a bozontos bozótban, már ami mostanában ottan maradni lácccik...Elmerengeni (elmeredni, elmerevedni) azon, hogy mi lenne ha...

Mi lenne, ha izgi merevedés és bukdácsolás közben hirtelen nem lenne hol botladozni, mert ahol egy jó kis botladozó hely van, mondjuk a köldök, mmmmm, nem is akármilyen erogén zóna az, emberek!, szóval hipp-hopp nincs tovább.

Oké, nem egy óóóóriási hibus, mondanánk. Hát persze. Egyébként meg: dehogynem.

Én szerencsés vagyok, tapasztalataim szerint sokkal szerencsésebb, mint a nők nagy része: olyan ember jutott nekem (és olyan szeretőim vann... khm... voltak - hm, hm - nagyrészt), na jó, nem "jutott", hanem olyan emberre esett a választásom (és vica versa), azért volt ebben nyilván egy jó adag tudatosság is, gondolom, szóval olyan valakik, akik szívesen elidőznek az említett magazinokban (mint én is, nem is tagadom), viszont valami rejtélyes okból elkerülték az agymosást. Bizony, szerencsés vagyok, hogy az életemet olyanokkal osztom meg, akik azt gondolják, hogy egy 44 éves nő az nem csak hogy vonzó és szexi, hanem még vonzóbb és szexibb is (lehet), mint mondjuk egy huszonéves. A tapasztalataim szerint (és ezért hívtam magam szerencsésnek) nem ez az általános. Orülnék, ha megcáfolnának, de nincsenek illúzióim az agymosás hatékonyságát illetoen.

Nagyon-nagyon fölbassza az agyamat, akárhonnan is közelítek, hogy mondjuk egy öregebb (?) nő (és ha már itt tartunk: férfi) testének látványa (a maga gyönyöru ráncaival, foltjaival, mittudomén mivel) oly gusztustalannak bélyegződik manapság, mintha valami taknyot kennének ránk. Hogy a narancsbőr horrorjáról ne is szóljak (amiről már régesrég köztudott, hogy 35 után szinte törvényszeru az átlag - nem manipulált - nőknél). Ja, és nyilván egy ötven felé közelítő nő mellei már a hasán lógnak (na és ha ott?), és hát ne merjen senki idősebb és kedvesen gömbölyödő vonzó pociról beszélni, hacsak nem lehet rajta elhasítani karatéval (vagy mivel) hat darab téglát...

Szóval akkor ide tessenek figyelni. Főleg a fiatalabb korosztály. Fiúk s lányok vegyesen. Most elmesélem, hogy mi az ábra.

170+ cm, 42-es ruhaméret (sőt, időnként, horribile dictu! 44-es). Naponta másfél óra tornaterem, úszás, biciklizés, hegymászás, síelés. Apró, kigömbölyödő has gyönyöru, igazi köldök-völggyel. Combon hátul és seggen jól kivehető narancsbőr jellegek már korai huszonéves kortól. Gyerekszülés császármetszéssel (gyengébbek kedvéért: enyhe pocak-ereszkedés) 39 évesen. Mellek utoljára 8. általánosban voltak ágaskodók. Libídó megemelkedve. Fejben fejlett agy. Ja, és majd' elfeledem: öröm a szexben, öröm a saját testem látványában, öröm a férjem testében és lelkében és agyában és ágyában, öröm idős barátom mindenében.

Hát kábé erre tessenek fölkészülni a real life-ban.

45 komment

Címkék: szex folyóirat hír ffi test sztereotípia

A bejegyzés trackback címe:

https://piroska.blog.hu/api/trackback/id/tr62116334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pardon 2007.07.12. 02:59:37

a nőnek nincs köldöke...

Triznyai Döme 2007.07.12. 10:57:16

Ez a kép a bibliai Éváról készült!

Triznyai Döme 2007.07.12. 11:06:53

Megjegyzem,

az én ismeretségi körömben már negyven évvel ezelőtt is evidenciának számított, hogy egy nő általában 30-on túl éri el azt a stádiumot amikor nem csak szeret, de TUD IS szeretkezni.

pardon 2007.07.12. 11:48:50

Döme, egyetértek, akkor kezdi igazán élvezni, mert akkor tudja magát igazán elengedni, már kicsit jobban tudja elfogadni magát, meg az életet, és lazábban oda tudja magát adni az élvezeteknek...

pardon 2007.07.12. 11:50:13

egyébként visszataszító hogy nincs köldöke, csak a köldök halvány emléke van rajta...

negatív macska 2007.07.12. 14:15:47

Fene, lelottek a poenomat...

Egyebkent mindig meglepodom, hogy erett(?), felnott emberek is kepesek megenni, hogy azok a csajok a plejbojban ugyanugy neznek ki a valosagban is, s ehhez alakitani az elvarasaikat (megj.: ugyanezen himpeldanyok tobbnyire azt is elhiszik, hogy a nok sikongva elveznek, ha sz*patjak oket).

Dean 2007.07.12. 14:32:06

Szóval a férfiakat sztereotipizálni erény, a nőket viszont bűn? :)
Én férfi létemre mindigis utáltam a műanyag csajokat, akár képen néztek ki úgy, akár a valóságban. Vannak akik máshogy gondolják, de azt hiszem a személyes ízlést fölösleges minősíteni. Ahogy te nem tehetsz arról, hogy mi tetszik neked, mások sem. Szereted a banánfagyit, mások utálják. Neked a hasonló korú, valós emberek tetszenek, másoknak a fiatal kirakatbabák. Ebből erkölcsi-intellektuális háborúságot generálni pont ugyanannyira értelmes dolog, mint ha a banánfagyival csinálnád ugyanezt.
Ne vedd meg az újságot, nem neked szól, ennyire egyszerű.

Azért eltöprengek rajta, hogy mennyiben játszik közre az ilyen kifakadásokban az intellektus titkolt irigysége, amiért az összes elmebeli fölényével sem tudja ugyanazt megvalósítani, amit mások igen.

pardon 2007.07.12. 15:35:38

megvalósítani egészen konkrétan mit?

egy kicsit elmentél az absztraktba.....

negatív macska 2007.07.12. 16:12:10

Nem mondtam, hogy minden ferfi ilyen. Azt viszont a tapasztalaim mondatjak velem, hogy sok ilyen van (nem kizarolag a sajat boromon szerzett, hanem kozvetett tapasztalatok is). Peldanak okaert nem egy novel csereltem mar eszmet, akinek p_rnofuggove valt a kedves parja, tobbek kozt azert, mert olyannyira magas lett az ingerkuszobe, hogy a termeszetes, hetkoznapi, amde vonzo (meg mielott arra gondolnal, hogy esetleg akkora balna lett belole, hogy a greanpeace-esek vissza akarjak tuszkolni a tengerbe), hus-ver asszonyka, illetve a \"hagyomanyos\", otthoni szeksz mar egyaltalan fol sem izgatja.
Ez meg nem sztereotipia, vagy igen? (Meg csak az sem kovetkezik belole, hogy p_rnoellenes volnek.)

\"Vannak akik máshogy gondolják, de azt hiszem a személyes ízlést fölösleges minősíteni.\"

Elerhetetlen noidealok utan vagyakozni, illetve az utanuk valo vagyakozasra nevelni a ferfiakat nem csupan izles dolga. Bar nem olyan durvan, mint a p_rnos esetben, a hatast az agyonphotoshopolt fotok is kifejtik, s ez a hatas karos es pont.

negatív macska 2007.07.12. 16:13:29

A tartalomszuro meg monnyonle.

Deansdale 2007.07.12. 19:15:27

Macska :)
Persze, vannak akik kiégtek, ez a 21. század. De biztos nem csak férfiak. Egyébként ismerem a jelenséget, és nagyobbrészt egyetértek veled.
Csak mintha az egyoldalúság árnyékát éreztem volna a topikra vetülni - ami itt azért nem olyan ritka dolog :)
És ha az egyik oldalon ott vannak a kirakatbábukra izguló pasik, említsük meg nyugodtan a "méret a lényeg" életfilozófiájú csajok térhódítását is :)

Úgy érzem Vajszínűnek nem elsősorban a pasikkal van baja (bár lehet hogy nem is tudja), hanem a 21. századi élettel.

negatív macska 2007.07.13. 08:57:51

"És ha az egyik oldalon ott vannak a kirakatbábukra izguló pasik, említsük meg nyugodtan a "méret a lényeg" életfilozófiájú csajok térhódítását is :)"

Igaz, a jelenseg mindket oldalon letezik, de a ferfiakra valo rahatas oldalan korantsincs olyan domping, mint a masikon. Nezz csak korul, az internetszolgaltatastol kezdve a hamburgerig mindent pinaval, meghozza tokeletes pinaval adnak el. Masreszt noi magazinok ugyan vannak, de nincsenek tele peldanak okaert tokeletesre photoshopolt farkakkal, hogy te, az atlaghim, megnezd, es kisebbrendusegi komplexusaid legyenek tole. Szoval igen, letezik a jelenseg, de a merteke ossze sem hasonlithato a forditottjaval.
Egyebkent a dologhoz meg hozzatartozik azon teny, hogy a nok egyszeruen befolyasolhatobbak. Hogy ez miert van igy - genetikai adottsag vagy a szocializacio eredmenye -, nem tudom, de teny. A ferfitarsadalmat kevesbe lehetne effelekkel depresszioba kergetni. (De javits ki, ha tevedek, mert a ferfiak is ilyen erzekenyek :-))

pardon 2007.07.13. 09:17:40

negatív macska, azért befolyásolhatóbbak testképtekintetében, mert a nők hagyományos szerepeik szerint a testükkel kell hogy elsősorban érvényesüljenek: ez van beléjük nevelve kislánykoruktól kezdve, nekik szépnek és kívánatosnak kell lenniük ahhoz, hogy érvényesüljenek,
a fiúk érvényesülhetnek az eszükkel és a hatalmukkal, illetve jobb poziciójukkal is, amit megkapnak automatikusan azzal a társadalomtól, hogy van farkuk, ettől automatikusan előrébb sorolódnak.

akkor is előrébb sorolódnak ha nagyon kicsit és csúnya farkukvan, ugyanis társadalmi poziciója és rangsorolás szempontjából az illető neme számít és nem a farokmérete.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2007.07.13. 13:51:20

Erre törvényt kellene hozni. Tehát a manipulált képeken kötelező lenne feltüntetni a manipulációt.

Triznyai Döme 2007.07.13. 14:20:05

Nemááá'!

Tudod miért van egyes szőke nők köldöke körül sok-sok kék folt?

Mert vannak NAGYON szőke férfiak is.

Triznyai Döme (törölt) 2007.07.13. 14:34:23

Mínuszmacs!
A férfi?ak legalább annyira befolyásolhatók, csak más irányba. Pl. szárnyasbetétet ugyan nem vesznek (bár ki látja a jövőt), de trendi körökben már nincs testszőrzet. Egy szál se. És akad nem kevés XY kromoszómás egyed is, aki a nőkről való ismereteit kizárólag a médiából, és nem utolsó sorban pornófilmekből szerezte. Csekélyke gyakorlati tapasztalatait meg szintén médiahülye plázacicusoktól.
Na, ezek hiszik szentül, hogy a clitoris valahol a garatmandulák tájékán található. A kis \\\"hölgyek\\\" pedig ahogy az illik, az orális szolgáltatás közben leadják a Hustler és tsainál szereplő \\\"Húdemekkoraorgazmusomvan\\\" műsort.

KingaBrit · http://kingabrit.wixsite.com/kinga 2007.07.14. 00:18:35

Kedves Deansdale,

Nekem sem a pasikkal, sem pedig a 21. szazadi elettel nincs bajom. Amivel bajom van, arrol en konkretan szoktam szolani (regi rossz tulajdonsagom ez nekem, tudom), mint itten is: ketto dolgot tettem szova in concreto (ugy tunik, nem voltam eleg vilagos a posztban, igy leirom nagyon lassan meg egyszer).

(1) Valaki airbrush-olt egy kepet, s annyira arra koncentralt (tobbek kozott), hogy szep, sima, napsutotte bort varazsoljon a holgyre, hogy nem vette eszre, hogy eltunt a koldok. De az meg csak hagyjan, hogy o nem vette eszre, de a jelek szerint az a 127 (figyelem! tulzok!) egyeb lotifuti / szerkeszto / miegyeb, akiknek a kezen atment a lap eme peldanyszama _mielott_ utcara kerult volna sem vette eszre. Ebbol csak azt a kovetkeztetest tudom levonni, hogy vagy teljes hibbantakkal szereltek fol a Playboly brazil irodajat, vagy netalantan csak a mellyeig ertek le a tekintetek. Velemenyem szerint egyik sem igazan hizelgo sem pasikra, sem nokre (=gondolkozo emberekre) nezve, de ebben lehet, hogy tevedek.

(2) Ennnek urugyen arrol irtam, es bevallom, valoban nem tartozik igen-igen szorosan a fonti temahoz, de errol jutott eszembe, micsinajjak, szoval azt tettem szova, hogy mennyire infantilissa es teljesen irrealissa kezd valni bizonyos emberek (ferfiak ES nok) parkapcsolati ertekrendje. Ez nem a 21. szazadban kezdodott, de ketsegtelen, hogy a 20. szazad utolso evtizedeiben a pop kultura ilyen aranyu terhoditasaval folgyorsult (meg mielott: ez _nem_ a popkultura kritikaja, hanem a befogadoke, pontosabban bizonyos befogadoke bizonyos szempontbol).

Ha valami konkret dologra gondoltal "kieges" jeligere, kerlek jelezd, hogy tudjak ra reagalni, mert oszinten szolva igy eleg keplekeny es folyos allapotu a megallapitasod, s kifolyik a kezeim kozul.

Udv

A_vajszinu_arnyalat.

pipihús 2007.07.14. 07:33:35

nem akar megjelenni a szövegem, vajon miért?

párdon 2007.07.14. 13:53:03

versenyen kívül: miért nem enged be az oldal?

már sokadzsorra hív spamnek!

vl · http://www.szakitshabirsz.blog.hu 2007.07.14. 19:47:40

nem tudom, nincs benne vmi csúnya szó? akkor problémázik a blogmotor sajnos.

pardon 2007.07.15. 07:37:02

a prnfilmeket leginkább férfiak találják ki és férfiigényeket szolgálnak ki, és ha plázacicák alatt valójában prsttcióban élő nőkre gondolsz, ők szintén prnfilmekből kapják a kiképzést meg a strcjüktől, tehát ezek minden mesterségesen gerjesztett férfiigényeket vannak hivatva kielégíteni, következésképpen mindebben nagyon kevéssé vannak benne a nők, a maguk nagyon is valódi elképzeléseikkel, melyek nem igen nyomnak a latba.

pardon 2007.07.15. 07:39:18

hát csak így sikerült a "csúnya" szavakat átnyomnom, hogy kivettem belőlük a magánhangzókat. de így nehéz ám kommunikálni alaptémákról, ha ezeket a szavak akadályozza a program....

Dean 2007.07.16. 05:00:10

Macska, nehogy azt hidd, hogy csak a nők hasonlítgatják magukat az ideálokhoz :) Persze több reklám megy csinos nővel, mint jóképű pasival, de az önbizalom (vagy annak hiánya) nem egyenesen arányos a látott modellek számával. Egy férfinak elég egyszer látnia valamit, hogy egy életre komplexusai legyenek :)))))
Vajszínű, mielőtt félreértenél, nincs veled semmi bajom. Csak rossz szokásom, hogy időnként pszichológus agyműködéssel közelítek egyes emberek írásaihoz, vagyis nem a témát olvasom ki a szövegből, hanem az író személyiségét :) Mindenesetre a cikked kissé azon a határon mozog, mintha sértődött lennél, amiért valaki 18 éves szexbomba, te meg nem. Persze tudom, ezt reflexből hárítod. Ezért is fogalmaztam korábban inkább visszafogottan (homályosan?), nem kenyerem a konfliktusok élezgetése :)
A képről leírtam a véleményem - bár szerintem nem véletlenül maradt le a köldök, biztosan észrevették akiknek ez a dolguk.
Pardonnak viszont feltűnően nem a 21. századi elkorcsosuló világgal, hanem igenis a pasikkal van baja. Hát istenem, léteznek ilyen emberek is :)

negatív macska 2007.07.16. 09:17:54

Dean,
igen, szolnak legendak az onbizalomhianyos ferfiakrol :)
De ha korulnezek az erettebbek kozott, azt latom, hogy - mikozben a hasonlo adottsagokkal rendelkezo nok agyonszorongjak magukat -legtobbjuknek eszebe sem jut a kulsejevel foglalkozni. Egyszeruen azt gondoljak, hogy ok ugy jok, ahogy vannak - ez a masik veglet, ami kulonoskepp itten, Magyarorszagon jar kellemetlen kovetkezmenyekkel*.

* lottyedt sorhas, gombas lab, turos f... ize, elegtelen gyakorisagu mosdas.

pardon 2007.07.16. 10:30:57

"Pardonnak viszont feltűnően nem a 21. századi elkorcsosuló világgal, hanem igenis a pasikkal van baja. Hát istenem, léteznek ilyen emberek is "

egészen konkrétan a te világnézeteddel van bajom és azokkal a pasikkal, akik egyoldalúan használják a nőket a saját igényeik kielégítésére, a kölcsönösség igénye nélkül.

Triznyai Döme 2007.07.19. 15:44:30

Pardon, egy szóra!
"és azokkal a pasikkal, akik egyoldalúan használják a nőket a saját igényeik kielégítésére, a kölcsönösség igénye nélkül."
Ez nemtől független. Nekem is volt szerencsétlenségem női mintadarabokkal összeakadni.

pardon 2007.07.19. 17:52:38

nem független, mert a prsttcióban élő emberek 95 százaléka nő, és 5%-ban férfi, de a vásárlók szinte 100% ban férfiak. Biztos fel lehet mutatni egykét kivételt de ők csak a szabályt erősitik.

teljesen elfogadott hogy nőket meg lehet vásárolni, és hogy a szkszmagazinok és a hrdprnfilmek férfiak számára készülnek, a tásadalom számára ma az a természetes hogy férfigényeket kell kielégíteni és a férfiszükségleteknek kell megfelelni.

gratulálok, ha te más vagy és másképpen gondolkozol erről. De az ipar ezt másképp fogja fel. a férfiak 10%-a használ életében legalább egyszer prsttuáltat, de ennél jóval több férfi ért egyet azzal, hogy az iparnak rendelkezésükre kell állnia és biztosítania kell számára a női testeket, szabad felvásárlásra.

Deansdale 2007.07.29. 21:45:05

Pardon, abból látszik, hogy neked személyes - pszichológiai jellegű - bajod van a pasikkal, hogy a világnézetemre hivatkozva utálsz engem, holott fogalmad sincs róla.
Továbbá bekevered ide a prostitúciót, amiről szó se volt. Össze-vissza vagdalkozol mindenféle fantom-ellenfelekre. Minden témára ugyanaz a válaszod, ami ráadásul hamis és demagóg.

Egyébként ez a "férfiak szégyelljék magukat azért, amilyenek" eléggé a sötét középkort idéző elképzelés. A férfiak és a nők különböznek, pont ez a jó az egészben. És ha egy nőnek nem tetszenek a férfiak, az egyéni szoc.probléma. Nem kell keresztes háborút indítani hogy a saját kényedre-kedvedre formáld az emberiséget.

negatív macska 2007.07.30. 08:54:40

Dean,
nem kulonboznek annyira, mint amennyire kulonbozni latszanak. Ez a "ferfiak masok" gyakran onigazolo dumakent kerul elo.
Sok mulik a szocializacion.
Csak ugy megjegyeztem, amugy semmi kulonos.

Pardon 2007.07.30. 20:32:51

"Pardon, abból látszik, hogy neked személyes - pszichológiai jellegű - bajod van a pasikkal, hogy a világnézetemre hivatkozva utálsz engem, holott fogalmad sincs róla."

az itteni érvelésed és viselkedésed tesz VALÓBAN unszimpatikussá. Hogy találtad ki?

eszed ágában sincs egy kicsit kinyitani magad az érveimre, csak nyomod az utcai szintű vélekedős dumát.

Hogy miért teszed? Mi a motivációd? nem tudom. Miért érdekeljen? természetesen annak alapján íétellek meg, amit itt produkálsz, és az mint említettem, nem szimpatikus.

A prostitúciót én hoztam be, mert végülis a prostitúció az esszenciája annak ahogy ma a nőkkel lehet bánni téársadalmunkban.

"Nem kell keresztes háborút indítani hogy a saját kényedre-kedvedre formáld az emberiséget. "

vakóban, azzal, hogy itt hozzászólok keresztes háborút indítottam, és kényemre-kedvemre formálom az emberíséget.

Néha olvasd vissza magad, hiszen csak lököd a sódert, egyáltalán nem érdekel téged, hogy van e értelme, csak az, hogy MEGNYILVÁNULTÁL - larpourlar

- ennyire azért ne unatkozz...

Deansdale 2007.08.02. 12:38:53

Pardon, tudatában vagyok, hogy egy belterjes közegben általában ellenszenves aki kívülálló, de engem érdekel ez a téma és elég sokat foglalkoztam vele. Képzeld, külföldi weblapokat is olvasgatok, satöbbi. Szóval amit mondok, az a legkevésbé sem utcai szintű vélekedős duma.

Két dolog miatt járok ide. Az első, hogy vizsgálgassam, javul-e a helyzet feminizmus tekintetében. (Sajnos nem nagyon.) A másik, hogy én magam javítsak ezen a helyzeten egy-két kijózanító verbális pofon segítségével. (Tudom, ez sem megy :)
Ha neked ez nem tetszik, sok lehetőséged van. Például a szabadság és liberalizmus, valamint a felnőtt emberekhez méltó vitakultúra nevében mondjuk megpróbálhatsz kiűzni innen. Mást gondolok mint te, nyilván hülye vagyok és gonosz. De minimum antipatikus.

A prostitúció egyáltalán nem az eszenciája annak, ahogy a nőkkel bánnak, nem tudom te ezt honnan vetted. Jól hangzik mint feminista szlogen, de ha kinézel az utcára, akkor ott többnyire értelmes felnőtt embereket látsz, akik egyenrangú félként kezelik a másikat. Ha meg nem, ott ugyanannyi nő néz le férfit, mint ahány férfi nőt.

Gyere érvekkel, mindenre nyitott vagyok.

Deansdale 2007.08.02. 12:45:06

Egyébként láthatod, nem mindenki olyan toleráns és értelmes, mint VL, az Inter Alia-n simán kimoderáltak :)

Ahol az érvek elfogynak, ugye...

pardon 2007.08.02. 19:23:56

\"tudatában vagyok, hogy egy belterjes közegben általában ellenszenves aki kívülálló,\"

honnan veszed, hogy én nem vagyok kívülálló? vagy miből gondolod, hogy én belülkálló vagyok? nem ismerem ennek a honlapnak a gazdáját.

Van egy álláspontom a felvetett kérdésben, a te állaspontod pedig nem tetszik, és a legtöbbször nem látom hogy érvelnél, inkább csak szerepelsz, és nyomod a közhelyeket.

"A prostitúció egyáltalán nem az eszenciája annak, ahogy a nőkkel bánnak, nem tudom te ezt honnan vetted."

Ha érdemi párbeszédet akarsz érdemes lenne tanulmányoznod a
prostitucio.hu honlapot, fenn vannak nemzetközi tanulmányok is a témában, a magyar vonatkozó jogszabályokon és témába végó cikkeken kívül.

Deansdale 2007.08.04. 17:12:40

(Személyes levelezésben álltam a honlap készítőivel. Ez egyben persze azt is jelenti, hogy akár le is szállhatsz a magas lóról.) Gondolom sejted: a véleményem eltér az övéktől sok tekintetben. Abszolút nem függetlenek és objektívek. Akár úgy is mondhatnám: elfogultságuk miatt velük sem lehet higgadt, konstruktív vitát folytatni. Mint Jehova Tanúi, kábé. Magyarázhatsz nekik bármi racionálisat, egyik fülükön be, másikon ki.

Mindettől függetlenül még mindig nem látom be, hogy a prostitúció miért és hogyan jelképezné azt ahogyan a nőkkel "úgy általában" bánnak.
Az meg, hogy ez nem érv, csak egy jól hangzó szlogen, az tuti. Se tények, adatok, se logika, se gondolatmenet. Számomra valami ilyesmikből áll össze egy épkézláb érvelés. Úgy látom neked viszont más elképzeléseid vannak az érvelésről. De ennyi tiszteletkör (:) után akár neki is állhatnánk valami érdemi vitának, mert már fáraszt hogy kilátástalanul tetszelgünk itt egymásnak.

Kívülállón azt értettem, hogy ide általában azok járnak, akiknek nagymértékben hasonlít a véleménye - ezekhez képest én kakukktojás vagyok.

pardon 2007.08.05. 16:24:43

"Se tények, adatok, se logika, se gondolatmenet. Számomra valami ilyesmikből áll össze egy épkézláb érvelés."

mint említettem bőven találsz tényeket, és érveket a www.prostitucio.hu honlapon.

Persze azt fárasztó lenne elolvasnod gondolom, inkább a kútfejedből rángatsz elő utcai színtű, közhely vélekedéseket. Én viszont nem fogom ide átmásolni onnan a tényeket, számokat és mindazt, amire még szükséged van. Fáradj oda, ha valóban érdekel a prostitúció valósága.

Érdemes volna azért járnod ide és oda, hogy másfajta információhoz is hozzájuss, mint amit általában a közmédia nyomat a prostitúcióról. De ez téged nem érdekel, hanem ehelyett nyomod azt a sablon szöveget, amit a legtöbb média és az "emelkedett" közvélekedés nyomat.

Nem kívánod megkapargatni a felszínt és a látszatot, hogy a dolgok valóságához és lényegéhez eljuss. De akkor tényleg minek jársz ide?

Ennek igy nincs értelme. Az utca-színtű, sarki kézikönyv tartalmú szövegeket, amiket itt nyomsz, már ezerszer hallottam.
ismétlem, hiteles tényekhez a témában itt juthatsz hozzá:
www.prostitucio.hu

ha veszed a fáradságot.

Deansdale 2007.08.07. 13:19:57

Azt hiszem te teljesen vak vagy.
Az előző hozzászólásom azzal kezdtem, hogy személyes levelezésben álltam a p.hu készítőivel.

pardon 2007.08.08. 08:59:47

vagy te vagy a vak, hiszen odaírtam egy linket:
www. prostitucio.hu

amit vagy nem látsz, vagy védekezésből úgy csinálsz, mintha nem lenne ott.

Én nem vagyok levelezésben ezzel a honlappal, nem ismerek itt senkit, se a gazdit se téged, se más tagokat.

De nyilván azért járok ide mert érdekel a téma, ha ez neked belterjesség, akkor nem tudod mit jelent ez a fogalom.

Ez a honlap teljesen nyitott mindenki számára, nincs exkuzivitás, és ha szalonképes vagy, akkor kizárni sem fognak.

pardon 2007.08.08. 09:04:53

exkluzivitás

Deansdale 2007.08.09. 13:55:33

Akkor lehet, hogy csak félreértesz sokadjára is...
Én a prostitucio.hu alkotóival vitatkoztam e-mail formában. Most ovlasd vissza az utolsó 2-3 hozzászólásomat és megérted miről beszéltem.

pardon 2007.08.09. 21:18:16

Kösz már sokszor olvastalak, garantáltan nincs erőm még vissza is olvasni.

A prostitucio.hu is szabad bejárású, meg ez az oldal is. Egyik helyen se fognak kizárni. Igaz a prostitucio.hu nem blog. De gazdag az anyaga, ott vannak a vonatkozó törvények és egy csomó tanulmány, amit máshol nem találsz meg-

Berkics Tamás 2008.06.03. 10:13:00

Szerintem ez kamú!!!!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása