Piroskablog [gender+kultúra]

Piroska csak egyszer tévedt el a Nagy Kerek Nemierdőben, és máris lecsapott rá a Farkas. Piroska most visszacsap! Írd meg, mit láttál a Nagy Kerek Nemierdőben.

címkék

12pont (5) akció (3) amerika (17) autó (4) bakos (7) beszámoló (7) beszédmód (48) biológia (4) botrány (4) buzizás (3) celeb (7) család (8) egyház (6) előítélet (7) erőszak (21) esélyegyenlőség (22) feminista (4) feminizmus (14) ffi (59) film (18) foci (7) gender (3) hír (67) interjú (4) irodalom (15) iszlám (3) japán (4) kép (5) kritika (26) külföld (9) kultúra (10) magyar (9) média (14) melegek (11) népszabadság (6) (98) oktatás (4) olvasónapló (5) plasztika (4) politika (17) prostituált (3) reklám (17) sport (7) szabály (7) szavazás (4) szex (14) szexista (29) sztereotípia (27) szülés (3) társadalom (62) test (6) tévé (13) transgender (5) tudomány (4) újság (9) vallás (7) videó (12) vita (4) Címkefelhő

Piroska kosarából

Utolsó kommentek

Konzervmosoly futószalagon

2006.11.05. 10:35 vl

A címlaplányokat sok mítosz övezi. Általában a férfimagazinok megjelenésekor már nem az a téma, milyen jól néz ki a Címlapány, hanem hogy milyen photoshoppal készítették. Egyre radikálisabbak a fotosop-guruk, bárkiből képesek eladható árut varázsolni.  A hatásokat mindenki ismeri: a férfiak veszik az újságokat, és e virtuális lányokra izgulnak rá. A Dove-kampány az igazi szépségekért más célt tűz ki: igenis, meg kell mutatni azt, ha valaki szép. Nem a futószalagon gyártott konzervmosolyok kellenek. Nézze meg, hogyan készül a Termék.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám videó dove

A bejegyzés trackback címe:

https://piroska.blog.hu/api/trackback/id/tr7517242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.