Piroskablog [gender+kultúra]

Piroska csak egyszer tévedt el a Nagy Kerek Nemierdőben, és máris lecsapott rá a Farkas. Piroska most visszacsap! Írd meg, mit láttál a Nagy Kerek Nemierdőben.

címkék

12pont (5) akció (3) amerika (17) autó (4) bakos (7) beszámoló (7) beszédmód (48) biológia (4) botrány (4) buzizás (3) celeb (7) család (8) egyház (6) előítélet (7) erőszak (21) esélyegyenlőség (22) feminista (4) feminizmus (14) ffi (59) film (18) foci (7) gender (3) hír (67) interjú (4) irodalom (15) iszlám (3) japán (4) kép (5) kritika (26) külföld (9) kultúra (10) magyar (9) média (14) melegek (11) népszabadság (6) (98) oktatás (4) olvasónapló (5) plasztika (4) politika (17) prostituált (3) reklám (17) sport (7) szabály (7) szavazás (4) szex (14) szexista (29) sztereotípia (27) szülés (3) társadalom (62) test (6) tévé (13) transgender (5) tudomány (4) újság (9) vallás (7) videó (12) vita (4) Címkefelhő

Piroska kosarából

Utolsó kommentek

Okostojások.

2007.07.01. 06:44 KingaBrit

Esküszöm, én már nem akartam volt a hétvégén koptatni a billentyűket.

Na de.

Kinyitom a netet, és máris mire bukkanok. Megáll az eszem, és ott marad egy darabig földbegyökerezve.

Jó. Azt mindig tudtam, hogy Hyundai autót nem szabad venni (=szar), de most már kampányt is indítok ez ügyben, az hótziher.

Ime, az említett cég egyik remek kis reklámklipje:

Ja, értem. Ha ugye XY ivari kromoszómákkal rendelkeznék, akkor kvalifikálhatnám magam az "okosok" klubjába. Mert ahogy elnézem, Hyundai-éknál semmi más variáció nem kerülhet be ebbe a klubba.

Na, az ilyentől fol tudok robbanni a 21. század első évtizedében.

Hát ezért ragadtam billentyűt (és dobtam le egy martini koktélt) ezen a szép, enyhe nyári szombat estén.

11 komment

Címkék: reklám autó szexista előítélet

A bejegyzés trackback címe:

http://piroska.blog.hu/api/trackback/id/tr97109286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

DeluksZ 2007.07.01. 10:10:32

Félreérted, itt csak arról van szó, hogy NŐ NE VEZESSEN! :)

pardon 2007.07.01. 11:17:25

Vajszínű!

nem akarom elhinni, hogy végignézettél velem egy smart-guy reklámot vasárnap délben! - egyébként a spelling bee-t szerintem lányok többször szokták megnyerni, mint a fiúk, mégis egy fiú vette épp át a díjat a képen, és egyedül nagybögőzni tud egy lány, de lehet hogy tévedek...

mindenesetre ez csak a smart jelentésének egy nagyon leszűkített verziója, hiszen ha választásokról van szó, akkor bizonyos ügyekben jobb nem beszükülten választani egyetlen pontra fokuszálva, hanem oldallátással is jó rendelkezni, és több mindent figyelembe venni - bár nem kétséges a céllövészetnél az jól jön a beszűkültség

tjp 2007.07.01. 12:40:19

haha dehat ez think different-koppintas! okos.

KingaBrit · http://kingabrit.wixsite.com/kinga 2007.07.01. 16:15:08

DeluksZ: ja persze, ezt elfeledtem, igazad van... :D

pardon: megneztem es kimerevitettem a nagybogos jelenetet, hat, nem derul ki, viszont a tobbi jelenetbol itelve, itten max.egy XXY kromoszomas lehet Hyundai-eknal. Maximum!

tjp: haaaat.. akar koppintas, akar nem, sikitok.

pardon 2007.07.01. 16:30:54

kár, hogy nincs az embernek energiája ilyesmire, hogy kicsit átpofozná a szöveget, és csinálna belőle egy álreklámot: Hölgyek ne is próbálkozzanak, ez a kocsi olyan okos, hogy kiveti magából a nőket!

tjp 2007.07.01. 16:31:00

o az: www.youtube.com/watch?v=4oAB83Z1ydE
az arany az csak egy picivel jobb, dehat ez legalabb a bolondokrol szol!

KingaBrit · http://kingabrit.wixsite.com/kinga 2007.07.01. 16:53:47

tjp: aha! tenyleg naaaaagy koppintasnak tunik :D Kosz a linket, ezt spec nem ismertem (bar remlett az Apple Think Different kampanya, de ezt nem lattam meg).

Es igen, az arany piciket jobb - foltunnek itt-ott az Amelia Earhart-ok...

KingaBrit · http://kingabrit.wixsite.com/kinga 2007.07.01. 16:54:26

pardon: ez az okos kocsi ellenkampany nagyon jo :D

pardon 2007.07.01. 17:16:33

igen, rémes amikor giccsesen megszemélyesítik és heroizálják az árut!

Maczibácsi 2007.08.19. 18:25:49

Hát gratulálok. Rendkívül ostobának kell lennie, aki reklám alapján választ autót, pro vagy kontra. A Hyundai egyébként jó márka. Jaj Istenem, nincs nő a reklámban? Micsoda faszság.